Je woning krijgt een advertentie met uitnodigende, heldere foto’s en duidelijke tekst.
De huisregels worden via de advertentie gecommuniceerd om misverstanden te voorkomen en eventuele beschadigingen te vermijden.
De prijzen worden aangepast aan de ligging, faciliteiten en periode van het jaar. Ook worden bepaalde annuleringsvoorwaarden bepaald.
We geven je advies over verzekeringen en wetgevingen die betrekking hebben tot de woning.
Op voorhand bepalen we samen wat voor gasten gewenst zijn en welke niet. Voor een boeking wordt geaccepteerd, kijken we naar deze voorwaarden
om ongewenste gasten te vermijden.
Airbnb zorgt voor eventuele terugbetalingen van schade via de Aircover voor hosts schadeverzekering.
Ontdek hier welke schade gedekt wordt.
De gasten krijgen een persoonlijke code om de sleutel van je woning uit een sleutelkastje te halen.
Wanneer gasten met vragen zitten, kunnen ze op elk moment bij ons terecht. Wij zijn verantwoordelijk voor de gehele communicatie met de gasten.
Er wordt een handboek op maat opgesteld om gasten te begeleiden tijdens hun verblijf. Hierin komen eventuele huisregels, Wifi-code, activiteiten en
restaurants in de buurt…
Wanneer de gasten zijn uitgecheckt, doen we een grondige controle in je pand om eventuele beschadigingen op te sporen.
Je woning wordt volledig gepoetst na elk verblijf, zodat alles terug perfect is voor de volgende gasten.
De lakens en handdoeken worden na elk verblijf gewassen en gestreken. Voor elke gasten wordt een set handdoeken voorzien.
Onze klusjesdienst is verantwoordelijk voor herstellingen en eventuele onderhoudsproblemen.
De woning wordt voorzien van enkele basisvoorzieningen zoals toiletpapier, vuilniszakken, schoonmaakproducten, koffie/thee, zeep, shampoo…